Návod za dobro | Vision, Martin | 16.5.2006

Kampaň za dobro

1. Misia

Úlohy:

  • Priveď Glorfindela a jeho elfov do rivendelu
  • Upozorni Elronda na blížiacu sa armádu
  • Obráň rivendel pred útokom
  • Znič základňu škratov na juhu
Bonusové úlohy:
  • Glóin musí dosiahnuť 2. úroveň
  • Vycvič jednu jednotku Lorienských bojovníkov

Na začiatku misie ideš s Glórfindelom a jednou jednotkou Lorienských bojovníkov. Choď s nimi k mostu ktorý vedie do Rivendellu. Cestou zabi pár škratov. Potom musíš obrániť Rivendell. Postav pár jednotiek Lorienských bojovníkov a choď s nimi na západ Rivendellu. Tam príde pár jednotiek škratov, jeden horský obor (bacha naňho) a 2 jaskynný obry. Keď ich porazíš príde Arwen s jazdcami a ty musíš zničiť škratov na juhu. Zober celú svoju armádu a choď na juh. Tam znič budovy a škratov. Na pomoc ti prídu orly. Keď konečne zničíš budovy zo zeme sa vynorí Wyrm (červ). Zabi ho (pomocou orlov).
Koniec misie.

2. Misia - Horský priesmyk

Úlohy:

  • Založ základňu vo Vysokom priesmyku
  • Znič tábor škratov
  • Zachráň Haldira
  • Zabi strážcu vo vode
Bonusové úlohy:
  • Znič všetky tunely škratov
  • Zabi všetkých horských obrov
  • Znič všetkých obrov pukliny

Tentoraz začínaš s Glorfindelom a Glóinom a nejakými tými jednotkami. Postav tábor (Mallornský strom, kasárne, zelený pasienok, bojovú vežu). Vycvič čo najviac bojovníkov a vydaj sa do tábora škratov na severe. Cestou stretneš pár škratov a horských obrov (znič ich skôr ako zhodia ľad ktorý ti zatarasí cestu. Potom zachráň Haldira ktorý bojuje so škratmi (trochu presila aby prežil celí čas čo tam je :P). Keď ho zachránite choďte s ním a zbytkom vašej armády zničiť tábor. Je tam pár veží, škratov, pavúkov ale tých zvládnete. Potom sa objaví strážca (chobotnica v zemi, tú neprehliadnete), zabi ho. Nakoniec ešte znič posledné budovy v tábore.
Koniec misie.

3. Misia

Úlohy:

  • Dostaň sa k elfskej usadlosti
  • Vyžeň škratov z elfskej usadlosti
  • Oslodod spiaci entský snem
  • Poraz kráľa škratov
  • Znič pevnosť kráľa škratov
Bonusové úlohy:
  • Znič 8 škratích tunelov
  • Znič horského obra a horské bubny
  • Znič strážne veže škratov

Hneď na začiatku misie, po tom čo prejdeš cez rieku sa k tebe pripojí 1 horda Lóthlorienských lukostrelcov. V zápetí sa na ľavej strane objavia asi 3 hordy nepriateľov, ktorých nieje problém zničiť. Hneď ako tak urobíš, veď svojich mužov na sever. O kúsok ďalej sa k tebe pripojí ďalšia jednotka Lóthlorienských lukostrelcov a opäť ďalší nepriatelia. Hneď po príchode do usadlosti zistíš, že je plná nepriateľov. Pozabíjaj ich a po krátkej animácí sa pusti na východ. Po ceste nič nepriateľské jednotky a škratie tunely. Pri entskom sneme je pár trolov, zabi ich a choď na juh, k hradnám škratej pevnosti. Znič opevnenie, vojdi dovnútra, pozabíjaj nepriateľov a samozrejme aj kráľa škratov. Ešte zbúraj pevnosť.
Koniec misie.

4. Misia

Úlohy:

  • Zavraždi draka
Bonusové úlohy:
  • Postav v jaskyni pevnosť
  • Zlikviduj všetky pavúčie nory
  • Postav dve nové banské šachty
  • Znič dvere citadely
  • Znič všetky dračie nory v jaskyni

Návod k tejto misii bude pomerne stručný, pretože nieje čo rozpisovať. Stále choďte po ceste () a ničte tých vydrbaných pavúkov, ktorí sú asi všade! Dostaňte sa k bráne citadely, tú zničte a pozabíjajte koho sa len dá. Potom sa musíte "motkať" po chodbách až sa dostanete do siene, ktorá veľmi nápadne pripomína sieň v Morii (z filmu Pán Prsteňou a Spoločenstvo Prteňa). Je to v tej scéne ako gandalf hovorí: "Pohleďte, veliká říše a trpasličí město trpaslikú." áno presne tá scéna kde sa napokon objaví Balrog! Keď to nájdete, choďte smerom nadol. Tam sú ďaľšie pavúky. Zabite ich a postavte pevnosť. Dostavajte jednotky do plného počtu velitelských bodov (odporúčam kupovať vrhačov sekier)! Ak máte, choďte na sever. Rozbite bránu a vojdite do dalšej siene. Pozabíjajte všetkých nepriateľov a samozrejme Kráľa Drakov.
Koniec misie.