Recenzia | Mifia | 10.12.2006

Tak a konečne je to tu! Aj my sme sa dočkali. Očakávaný expansion pack Rise of Witch king práve dorazil aj k nám do redakcie. S radosťou a očakávaním, čo asi prinesie sme zasunuli DVD do mechaniky. Hneď po spustení a krátkom hraní sme zistili pár zmien. Poďme si ich popísať Hneď, čo vám prvé udrie do očí je grafika. Je proste úžasná. Tak ako v BFME2. Samozrejme si to odniesli HW nároky, ktoré su taktiež ako u dvojky trochu prehnané. Hlavnou a najväčšou zmenou je pribudnutie novej frakcie- Angmar. Okolo nej sa točí celý dej kampane a len za túto frakciu sa dá hrať kampaň. Ako inak zostal nám známy mód War of the ring, kde sa vlastne nič zvláštne nezmenilo. Takže poďme so povedať niečo bližšie o Angmare. Angmar je domovom vrchného nazghula - Witch kinga, a práve on je hlavným hrdinom clej hry. Dej rise of witch king sa odohráva ešte pred udalosťami v knihe a filme. Angmar je niečo ako ľadové kráľovstvo. Kúzla, ktoré sa dajú kúpiť za prstene sú vačšinou ľadové. Za zmienku hádam stojí posledné a teda najlepšie. Povolanie ľadového vlka. Ten je niečo ako balrog ibaže o dosť efektívnejší. Hrdinovia Angmaru nestoja za veľa. Witch king je stále na koni (zmizol fallbeast). Musím ale povedať, že jednotky nemajú chybu. Snežný trol, Dark ranger alebo čarodejník sú veľmi ale veľmi dobrý. Budov je u Angmaru veľmi málo. Toľko asi o Angmare. Ďalej si povieme niečo o ostatných frakciách a zmenách, ktoré nastali. Veľa sa toho nezmenilo, ale u každej frakcii pribudla neaká nová jednotka. Musiím, ale poznamenať, že vývojári sa týmto ale moc neblisli. O takom niečom ako napr. o rohanských kopijníkov vo filme ani nikde nebolo ani zmienky. No, čo už. Ďalej sa zmenil ešte m´d Create a Hero. o tomto móde sa veľa hovorilo. tak napr. pribudli nové vylepšenia ako rôzner zbrane, oblečenie. Ďalej pribudli dvaja trollovia ( z Angmaru ). Hlavná zmena, ale nastala pri kupovaní. Kde je v BFME 2 stál váš hrdina niečo okolo 2000, v rise of witch king stojí podľa vlastností. Tak napr. taký čarodejník dobre vybavený môže stáť aj cez 4000.

Takže zhruba toto sú najväčšie zmeny ktoré nastali oproti BFME 2

+ frakcia Angmar
+ Kúzla za Angmar